Pages

October 28, 2009

Pelajar Diraba Sewaktu Peperiksaan

Nilai - Hari ini seorang pelajar telah dilaporkan menjadi mangsa raba ketika sedang menjawab peperiksaan yang dijadualkan pada pagi tadi.

Mangsa yang ingin keluar ke tandas diminta mengosongkan poketnya sebelum dibenarkan keluar. Dalam pemeriksaan inilah kejadian dilaporkan berlaku.

Mangsa yang enggan ditemubual memberitahu yang dia hanya ingin keluar ke tandas apabila pegawai yang petah berbahasa Inggeris itu memeriksa badannya secara menyeluruh.


Antara barang-barang milik mangsa yang dikeluarkan daripada koceknya.

Pihak berkuasa telah mengambil keterangan mangsa dan akan menjalankan siasatan secepat mungkin. Jika disabitkan kesalahan, tertuduh boleh dikenakan kompaun RM 65 atau diarah menghilangkan 'slank' bahasa Inggeris nya atau kedua-duanya sekali.

10 comments:

psycho speak said...

ni btol ke x cite nih? cm xcaye je haha

kenwooi said...

lol.. the english slang also need to be stopped? =P

kenwooi.com

Risham said...

psycho speak : cite btol ni. nak ke tandas pun kene check habis2. tp kene raba tu xbtol r. hehe...

kenwooi : yes. it's kind of annoying, the way he speaks

M. 'Adi said...

Hahahahaha.......
aq tau spe yg kne rabe tu...
(cam knal brg dlm gmBa tu)....

Anonymous said...

haha..penulis blog kne raba...

-iLhaM- said...

waaa!!!
ad org dah x suci
hahaha

Risham said...

m. 'adi : mmg knal pon

Anon : tidak! itu semua bohong...

ilham : nooo. Risham masih suci..............

psycho speak said...

hahaha..patot la cm kona yo wallet tu~ xm dh abih dh??

Risham said...

dah.
tu satu yo pun.

penggiat adsense said...

tak boleh tahan aku tengok dia punya denda la nak tergelak pulak