Pages

June 25, 2009

Selamat Pagi Malaysia!

Salam.

Ya... Selamat pagi saya ucapkan kepada semua yang sedang membaca hasil taipan saya kali ini. Walau dimana jua anda berada, saya tetap ingin mengucapkan selamat pagi? Sebab apa? Sebab kat Malaysia sekarang ni pagi. huahaha... (nasib lah sape yang bace mase mlm 2). Ya... mari kita bersarapan di pagi hari ni supaya kita boleh bekerja keras untuk hari ini. Sarapan aku simple je, air Milo 3in1 dengan biskut coklat. huuuhh. memang layan. Pepagi lagi dah dapat makan biskut coklat. Bukan ape, kadang2 malas nak g beli, jadi makan roti jelah. Entah macam mana, Sabtu lepas aku rajin lak g keluar beli biskut ni. Untung gak r beli biskut ni. Seminggu baru abis rasenye.

Biskut ape? biskut coklat yang jual ikut kilo 2. Untung kan? ok. Kita citer pasal benda lain lak. Sekarang ni boleh kata semua orang nak g tgk Transformers : Revenge of The Fallen. Aku pon saja2 lah nak 'check' 'reservation' kat GSC.com.my. huh. penuh! Yang tggl kosong 'seat' depan je. Jadi, sesape yang rase nak g tgk Transformers : Revenge of The Fallen, silalah pergi tempah sekarang.

Aku sebenarnya sekarang ni ade banyak kerja nak kene buat. Saje je buat2 xde keje. Kalo korang jadi aku kejap, kejap pun jadilah. Tukar badan macam citer It's A Boy Girl Thing ke, korang akan dapat tau byk rupa2nye keje aku ni. Tapi apakan daya, kita tak mungkin bertukar badan dan aku memang tak nak pon. Tak ke pelik jadi nye nanti??? Ha, berbalik kepada topik keje tadi. Hari ni, pukul sa-puloh dengan pukul dua ade kelas. Pastu nak kene pikir pasal board lg. Apelah yang diorang pikir, bagi keje2 design info board kat org laki, lagi2 org mcm aku. Aku mmg takde bakat design board2 ni. Tak caye? Cube tanye bdk2 yang design board MCS(Malay Cultural Society) semester ni dengan semester lepas.

Pastu, esok ade event pulak. Assignment dah ade 7, 2 dalam masa terdekat, 5 lagi kemudian. Jap. "kemudian"? Ade sebulan lebih sikit je lagi nak final exam semester ni. kemudian apenye??
Ahad nak siapkan board, nak settlekan bende yang dah tertangguh lame dah. Huh. Ape lagi nak buat??

Aku sibuk cane sekalipun, aku akan cari jugak mase nak buat ape yang aku suke. Main, memain, dan kawasan2 yang sama waktu dengannya. Mase aku tengah lepak kat opis 2, aku jumpe poster ni.
Agaknye, sebab ni lah budak2 sekolah suka langgar peraturan sekolah kan?? Lagi orang kate 'cannot do', lagi die nak 'do' atau 'doing'. Aku xcakap, poster ni yang cakap. Da lah menan ti floor rep yang tak mungkin tiba, bosan aku! Dalam aku bosan2 tu, aku cube lah jugak dapatkan idea nak buat cane board 2, dan inilah hasilnya! Memang xlawa pon. aku tau. Tapi pedulik ape aku. Janji aku buat, dan akan siap minggu depan. HUAHAHA........


Jadi, itu saje untuk pagi ni, aku nak g kelas Calculus II pulak. Sehingga berjumpa lagi di hari dan waktu yang same, dalam rancangan ape? HUAHAHA...

Sekian.

p/s : Do you remember my post entitled "Today is the day?". I embedded a secret code in it. Unfortunately, no one replied to it, which i considered nobody can crack the code. If there's anybody, just anybody who can, do reply and let me know. I'll be adding a password protected page in this blog and will only be able to be accessed by those who can crack my code. Looking forward to it.

2 comments:

atiq radzali said...

BRHI kau ditebalikkn.. BOSAN RASA HARI INI..HAHAHAHA..

asrihashim said...

huahaha
mu betul 2x...