Pages

June 21, 2009

Bahana-Kebosanan-Di-Hujung-Minggu-Dan-Malas-Nak-Keluar-Sebab-Semalam-Dah-Keluar-Dan-Duit-Dah-Banyak-Pakai-Semalam

Salam.

Pertama-tama sekali ingin saya ucapkan terima kasih kepada Mustaqim sebab benarkan saya guna idea tajuk yang panjang sampai letih nak baca. Ada bahagian tajuk tu propa je, sebahagian lagi betul. Korang agak2lah sendiri mane satu yang betul. Terima kasih juga kepada Rasyad sebab membekalkan pemasuk-kedai a.k.a 'installer' Photoshop CS3 yang saya gunakan untuk meng'edit' gambar-gambar di bawah. Juga terima kasih kt adik aku yg jd subjek gmbr kedua tu.
Tidak lupa juga kepada mak ayah, adik-beradik, kawan-kawan, dan ahli-ahli produksi RishamFikir, semua yang terlibat secara langsung mahupun tidak, serta tidak dilupakan juga kepada semua peminat yang telah menyokong saya selama ini. Semua teknik yang digunakan dipelajari daripada Sifoo.com

Tengoklah.



err...



aku pun tak tau...


nak komen apa...

p/s : tulisan tak punya perasaan, cuma kata-kata yang punya.

No comments: