Pages

June 22, 2009

Mari main 'tag'!!! (Bahasa Melayu utk 'tag' pe ar?)

Aku dah baca bende ni kt blog Mus. Jadi...

1) Bekas kekasih saya - err...

2) Saya sedang mendengarI Never Had A Dream Come True - SO7

3) Mungkin saya patut forward lagu lain kt itunes aku nih...

4) Saya sukabende2 pelik lg ssh nak dpt

5)Sahabat-sahabat saya adalah orang2 yg ada di sekeliling mase bkn dkt rumah

6) Saya tak fahamcane formula ptg td boleh terbentuk

7) Saya kehilangan peluang untuk pergi satu peristiwa yg saya xpnah pegi. (ke, ade mase lg???)

8) Ramai yang berkata"rilek lu, isap rokok lu.."

9) Cinta itu adalah gabungan huruf c, i, n, t, dan a.

10) Di suatu tempat, seseorang sedang buat homework. aku?

11) Saya akan cubatmbhkn berat bdn

12) Perkataan SELAMANYA membawa maksudkeluhan seorang insan yang kene g Wilderness kt Langkawi. huahaha

13) Telefon bimbit sayaayah belikan, hadiah SPM

14) Bila saya terjagasaya matikan penggera t/bimbit

15) Saya paling meluatmeluat tu pe???

16) Pesta/parti adalahsesuatu yg saya dah biasa pegi (pesta dunia maya)

17) Haiwan yang paling comel pernah saya temuianak kanggaru

18) Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah – 13 - 17 tahun

19) Hari inisaya berjaya buat beberapa soalan latihan calculus II

20) Malam ini saya akan – ke blok Rahmanputra

21) Esok pula saya akan – memerah otak dgn falsafah baru

22) Saya betul-betul inginkan byk sgt. xmuat kang.

23) Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi inisaya nak gosok gigi

24) Pusat membeli-belah atau arked permainan - arked!!! ade Initial-D

25) Makanan Barat atau Jepun?Jepun. mintak kat akak aku. haha...

26) Bilik yang terang atau gelap? – terang, boleh taip 'blog' dgn selesa

27) Makanan segera adalahambik, masuk mulut, sambil main Barn Buddy kt Fb

28) Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang"kan haritu aku dah bagitau aku g Petaling Street."

29) Siapa yang ingin anda tag: siapa2 yg rajin nak buat

No comments: