Pages

February 26, 2010

Hantu kat Secret Recipe

Salam.

Ha. Ini bukan cerita orang buruk lantak makan macam hantu tak ingat dunia. Bukan. Ini betul-betul ta disengajakan. Hantu ni dapat ditangkap oleh lensa kamera kami.

Jumaat.

Nak gi mkn kt Kawah Thai. Lauk dah kurang. Kurang sikit takpe lagi, nak habis dah pun. Pastu gi lak Lawood. Terlampau ramai. Beratur sampai ke luar.

Timbang punye timbang, ke arah Pizza Hut, Secret Recipe, KFC dan yang seblok dgnnya. Usha Pizza Hut, wop, patah balik. Alih2 msk Secret Recipe gak.

Menu tak perlu dijelaskan kt sini. Yang penting hantu nye. Habis makan, gambar kenangan di'snap'. Gambar pertama.


Gambar ni takde hantu yang dimaksudkan. Yang ade cume bapak budak kt belakang tu. Tak tahu lah dia belanja maknye ke, atau anaknye ke, yang penting sume pulang hepi.

Gambar kedua.



Nampak? Kalau tak nampak, teliti gambar di bawah dan ikut anak panah kuning agar tak tersesat jalan.


Ini baru gambar hantu betul. Tambah anak panah yo kasi nampak.

Sekian.

4 comments:

Arieff Aizuddin said...

ju-on? =D

Risham said...

:)

zErRy Da AbElArDo said...

xnmpk pon~~~

Risham said...

ko tak ikut anak panah kuning cane nak nmpk...
haih..