Pages

July 29, 2009

Profesor yang tak fikir panjang.

Salam.

Aku tak tau nak cakap cane.
Tadi aku melayan satu sumber multimedia yang ada dengan aku kat dalam bilik.
Sampai kat segmen berita.
Ade lah sorang profesor ni kene 'interview'.
Boleh pulak die kate cani,
"Kalau dia betul ulama, dia tak masuk politik."...

Bodoh ape?
Rasulullah bukan ulama?
Rasulullah bukan ahli politik, pemimpin negara?

Identiti profesor tersebut terpaksa dirahsiakan untuk kemaslahatan semua pihak yang terlibat secara langsung mahupun tidak.

Sekian.

3 comments:

scorpion king said...

die x berpikir sblum berkate la 2...
tu la,sape srh x jaga hati, mulut dan lidah...

Anonymous said...

kretek manis sebatang di mulut...
nk jaga cmner?

Risham said...

scorpion king : ade kemungkinan jugak 2 die xjage 3perkara tu.

Tanpa Nama : cadangan aku kite guna sistem 2minggu.