Pages

November 11, 2008

BISNES INI BOLEH DIWARISKAN KEPADA ISTERI, ANAK DAN KELUARGA. HANYA RM65 STARTER PACK

Dahsyat.. penangan mymode kat internet nih.. Walaupun niat pempromosi mymode ni baik, ada juga menimbulkan tanggapan negative bagi mereka yang menganggap mymode ni satu persaingan hingga menenggelamkan populariti bisnes yang mereka sedang jalankan. Maaf yang tidak terhingga dari kami di Prepaid4U.Net kerana menimbulkan situasi kurang selesa ini.

Tapi saya rasa setiap mereka yang membenci mymode, terpahat dihati mereka satu harapan sekiranya mereka pula yang telah berjaya dan mempromosi mymode sebaliknya. Betapa bangganya bila mereka sendiri yang meletakkan banner dan iklan promosi di merata-rata web forum dan iklan tanpa segan silu dicerca dan dicaci malahan di ban kerana melanggar tata susila berposting. Mereka jadi fanatik, kerana mereka yakin.

Begitu juga anda. Dengarlah naluri anda itu, kerana ianya selalunya benar. Hanya RM65 sekali sahaja dan anda telah melepaskan diri dan minda anda dari tekanan luaran yang teramat. Berilah diri anda kebebasan dan kedamaian dengan bersama-sama menyertai mymode.

Sedarlah, jika bukan hari ini, esok anda pasti menyertai kami. Buangkan hipokrit dan keegoan itu, hari ini tuhan telah memberi hidayah kepada anda menyertai kami untuk berjaya, Insya-Allah

http://prepaid4u.net/?id=kuihraya

No comments: