Pages

January 21, 2011

Taktik Pilihan Raya



Pilihan raya Tenang. Semua mulalah berjalan sana-sini.
Anak tinggal kat rumah, tak berurus.
Kadang-kadang kalau tak kempen pun sama gak.
Takde gak kat rumah.

Isu-isu pelik mulalah timbul balik.
Iktiraf sana, iktiraf sini.
Bodoh.
Tajuk kata lain, bile baca kata lain.
Bodoh.

Kalau nak bela anjing, jagalah betul-betul.
Ikat, bersihkan taik ke ape ke.
Kalau dah sampai makan ayam orang,
burung orang bawak gi bertanding,
kau nak bela lagi buat ape?
Bodoh.

Marahla kat anjing tu.
Tak pun bawakla gi sekolah anjing.
Ajar.
Nak nyesal dah lambat.
Macam nyesal kucing tak balik rumah 3-4 hari.
Dulu suruh kemili, tak nak.

Risham nak tunggu dan tengok.
Apa jadi lepas ni.
Bodoh.

1 comment: